Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4840
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŚleziński, Krzysztof-
dc.date.accessioned2018-06-21T18:41:10Z-
dc.date.available2018-06-21T18:41:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationCieszyński Almanach Pedagogiczny, T. 3 (2014), s. 11-19pl_PL
dc.identifier.issn0208-6336-
dc.identifier.issn2300-3006-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4840-
dc.description.abstractThe remarks presented above concern the cognitive role of philosophical category of subject in pedagogy. Many parts of the article are devoted to recognizing oneself. Furthermore, the remarks presented above constitute the argument for the impossibility of carrying a demarcation line between philosophy and pedagogy. This article present remarks on results of philosophy of language and their practicality in pedagogy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach;3341-
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectphilosophy of languagepl_PL
dc.subjectPaul Ricoeurpl_PL
dc.subjectphilosophy in pedagogypl_PL
dc.subjectphilosophy of dialogpl_PL
dc.subjectthinking and cognition in pedagogypl_PL
dc.titleKognitywna rola języka filozofii w pedagogicepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalCieszyński Almanach Pedagogicznypl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Slezinski_Kognitywna_rola_jezyka_filozofii.pdf319,85 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons