Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5668
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOrzeł, Barbara-
dc.date.accessioned2018-08-02T12:24:39Z-
dc.date.available2018-08-02T12:24:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationA. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 53-62). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380127678-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/5668-
dc.description.abstractIn this article the author considers how the methods of image creation embraced by fashion bloggers have changed. Starting with the most important definitions, she describes the transformation of the poetics of these blogs (from photoblog to the “PR platform”) and subsequent stages of the career of “fashion buffs”. The conclusion concentrates on the status of an expert, the rule of “cult of the amateur” in the contemporary fashion blogosphere.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpolskie blogi modowepl_PL
dc.subjectstrategia autopromocjipl_PL
dc.subjectautopromocjapl_PL
dc.titleStrategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007-2015pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Orzel_strategie_autopromocji_w_polskich_blogach.pdf270,84 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons