Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5668
Title: Strategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007-2015
Authors: Orzeł, Barbara
Keywords: polskie blogi modowe; strategia autopromocji; autopromocja
Issue Date: 2016
Publisher: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Citation: A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 53-62). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstract: In this article the author considers how the methods of image creation embraced by fashion bloggers have changed. Starting with the most important definitions, she describes the transformation of the poetics of these blogs (from photoblog to the “PR platform”) and subsequent stages of the career of “fashion buffs”. The conclusion concentrates on the status of an expert, the rule of “cult of the amateur” in the contemporary fashion blogosphere.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5668
ISBN: 9788380127678
Appears in Collections:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orzel_strategie_autopromocji_w_polskich_blogach.pdf270,84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons