Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5681
Tytuł: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Autor: Jarzumbek, Sonia
Mystek, Krzysztof
Słowa kluczowe: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości; Prawo administracyjne
Data wydania: 2013
Wydawca: Katowice : Forma Studio; Uniwersytet Śląski w Katowicach
Źródło: A. Gronkiewicz, A. Ziółkowska (red.), "Agencje i podmioty podobne w strukturze administracji publicznej" (S. 144-156). Katowice : Forma Studio; Uniwersytet Śląski w Katowicach
Abstrakt: Historycznie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jest kontynuatorką Polskiej Fundacji Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zastąpiła ją oraz przejęła jej pracowników, majątek, zadania, oraz zobowiązania. Do aktualnych przedsięwzięć PARP można zaliczyć liczne projekty pomagające przedsiębiorcom w rozwoju. Przykładem takiego działania jest funkcjonująca od 2006 roku Akademia PARP. Jest to współfinansowany ze środków Unii Europejskiej portal edukacyjny oferujący bezpłatne szkolenia w ramach e-learning. Według wiedzy osób zajmujących się działalnością portalu, jest to największe przedsięwzięcie tego typu w Europie Środkowo-Wschodniej. [fragm. tekstu]
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5681
ISBN: 978-83-938141-0-7
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WPiA)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jarzumbek_Polska_Agencja_Rozwoju_Przedsiebiorczosci.pdf591,68 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons