Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5689
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorTrefler, Katarzyna-
dc.date.accessioned2018-08-03T09:39:49Z-
dc.date.available2018-08-03T09:39:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationA. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 87-95). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380127678-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/5689-
dc.description.abstractThe author reflects on the relationship between self-promotion and evangelisation, which is the main task of the Church. She proves that the Church’s self-promotion is in line with its mission of the evangelization of the world. The author explores evangelisational memes, posters and advertisements about the Church/church by classifying them into three categories derived from the theory of self-presentation: describing oneself, expressing attitudes and social contacts.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectFacebookpl_PL
dc.subjectautopromocja Kościoła Katolickiegopl_PL
dc.subjectFacebook w autopromocjipl_PL
dc.titleAutopromocja Kościoła na Facebookupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Trefler_autopromocja_kosciola_na_facebooku.pdf291,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons