Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5689
Tytuł: Autopromocja Kościoła na Facebooku
Autor: Trefler, Katarzyna
Słowa kluczowe: Facebook; autopromocja Kościoła Katolickiego; Facebook w autopromocji
Data wydania: 2016
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 87-95). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The author reflects on the relationship between self-promotion and evangelisation, which is the main task of the Church. She proves that the Church’s self-promotion is in line with its mission of the evangelization of the world. The author explores evangelisational memes, posters and advertisements about the Church/church by classifying them into three categories derived from the theory of self-presentation: describing oneself, expressing attitudes and social contacts.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5689
ISBN: 9788380127678
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Trefler_autopromocja_kosciola_na_facebooku.pdf291,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons