Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/5689
Tytuł: | Autopromocja Kościoła na Facebooku |
Autor: | Trefler, Katarzyna |
Słowa kluczowe: | Facebook; autopromocja Kościoła Katolickiego; Facebook w autopromocji |
Data wydania: | 2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 87-95). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | The author reflects on the relationship between self-promotion and evangelisation, which
is the main task of the Church. She proves that the Church’s self-promotion is in line with its
mission of the evangelization of the world. The author explores evangelisational memes, posters
and advertisements about the Church/church by classifying them into three categories derived
from the theory of self-presentation: describing oneself, expressing attitudes and social contacts. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/5689 |
ISBN: | 9788380127678 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|