Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6123
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorLewowicki, Tadeusz-
dc.date.accessioned2018-09-11T09:18:40Z-
dc.date.available2018-09-11T09:18:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation"Cieszyński Almanach Pedagogiczny" T. 1 (2012), s. 11-24pl_PL
dc.identifier.issn2300-3006-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6123-
dc.description.abstractThe social sense of identity presented by the individuals associated with various teaching disciplines plays significant role in teaching itself as well as in its influence on other domains of life. Among many disciplines and fields of knowledge there are some of a particular and clarified character that doesn’t require further definition however there are some of the arguable character being recalled from time to time in attempts of better definition. Pedagogics remains a discipline open to a doubt despite its identity being examined in: ancient reflections considering the nurture; kinds of humanistic thought paving the way to pedagogics’s independence; and the formation time of the academic identity and its change in 20th century. It creates the combination of reflections on nurture, knowledge and wisdom stemming, from the ages and thougt’s nest – egg.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecthistoria pedagogikipl_PL
dc.subjectpedagogikapl_PL
dc.titleTożsamość pedagogiki - tradycja, współczesność, nowa tożsamość?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalCieszyński Almanach Pedagogicznypl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Lewowicki_Tozsamosc_pedagogiki_tradycja_wspolczesnosc.pdf312,17 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons