Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/629
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrzyżyk, Danuta-
dc.date.accessioned2017-12-10T17:02:44Z-
dc.date.available2017-12-10T17:02:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationK. Węsierska (red.), "Profilaktyka logopedyczna praktyce edukacyjnej. T. 1" (s. 79-92). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-2058-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/629-
dc.description.abstractIn the present article the author points out the relation between the phonematic hearing quality, correct articulation and the ability to spell correctly, especially in writing orthograms which are motivated by the phonetic rule. She discusses errors and mistakes made by children with disturbed auditory perception as well as with lower level of phonematic hearing and articulation difficulties. The author proposes particular integrationoriented exercises that combine the aim of increasing phonematic hearing, articulation and spelling ability.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectSłuch fonematycznypl_PL
dc.subjectSprawność ortograficznapl_PL
dc.subjectPercepcja słuchowapl_PL
dc.titleSłuch fonematyczny i artykulacja a sprawność ortograficznapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krzyzyk_Sluch_fonematyczny_i_artykulacja.pdf425,3 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons