Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/630
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMoćko, Natalia-
dc.contributor.authorSroka, Agnieszka-
dc.contributor.authorSzlachta, Małgorzata-
dc.date.accessioned2017-12-10T17:12:03Z-
dc.date.available2017-12-10T17:12:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationK. Węsierska (red.), "Profilaktyka logopedyczna praktyce edukacyjnej. T. 1" (s. 169-185). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-2058-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/630-
dc.description.abstractThe subject of the article is the role of speech disorder screening in speech and language therapy (SLT) prevention and intervention. The authors presented a detailed account of the screening test Testing instrument for kindergarten aged children screening, supplementing it with a classification of norms according to which a child is assessed, as well as the examples of various speech aspects tests. The article emphasizes the possibilities of preventive impact in teacher work.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectZaburzenia mowypl_PL
dc.subjectProfilaktyka logopedycznapl_PL
dc.subjectRola nauczyciela w profilaktyce logopedycznejpl_PL
dc.subjectDiagnoza i terapia logopedycznapl_PL
dc.titleWstępna identyfikacja zaburzeń mowy - przesiewy logopedyczne w praktyce nauczycielapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Mocko_Wstepna_identyfikacja_zaburzen_mowy.pdf412,67 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons