Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6907
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOchwat, Magdalena-
dc.date.accessioned2018-10-26T08:19:02Z-
dc.date.available2018-10-26T08:19:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 25 (2016), s. 39-60pl_PL
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6907-
dc.description.abstractThe article concerns objects of sacred architecture, which, when brought up during Polish langugae classes, can become a starting point for reflection on other cultures, and, most importantly, on tolerance, respect for otherness and the Other, thereby preparing students for civic life in multicultural and multireligious Europe.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmulticultural competencepl_PL
dc.subjecttolerancepl_PL
dc.subjectsacred architecturepl_PL
dc.subjectPolish studies educationpl_PL
dc.titleKatedra - synagoga - meczet : o odczytywaniu symboli religijnych na lekcjach polskiegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ochwat_Katedra_synagoga_meczet.pdf488,42 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons