DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Ochwat, Magdalena | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-26T08:19:02Z | - |
dc.date.available | 2018-10-26T08:19:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 25 (2016), s. 39-60 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0208-5011 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/6907 | - |
dc.description.abstract | The article concerns objects of sacred architecture, which, when brought up during Polish langugae classes, can become a starting point for reflection on other cultures, and, most importantly, on tolerance, respect for otherness and the Other, thereby preparing students for civic life in multicultural and multireligious Europe. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | multicultural competence | pl_PL |
dc.subject | tolerance | pl_PL |
dc.subject | sacred architecture | pl_PL |
dc.subject | Polish studies education | pl_PL |
dc.title | Katedra - synagoga - meczet : o odczytywaniu symboli religijnych na lekcjach polskiego | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|