Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/779
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKubarek, Marta-
dc.date.accessioned2018-03-01T13:32:50Z-
dc.date.available2018-03-01T13:32:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 21(2012), s. 105-114pl_PL
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/779-
dc.description.abstractThe aim of the article is to show how lesson topics are built by teachers. The analysis of the material indicates that although formed properly (topics inform about the covered material, follow the core curriculum and an annual didactic plan), more and more topics are becoming calques of syllabi keywords. The latter, when constructed, forget about the subject tanght and the fact that the topic should be created above all in line with it. It might be proved by the fact that a motivational function is realised by slightly above 40% of all the topics under analysis.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectMetody nauczania języka polskiegopl_PL
dc.subjectTematy lekcjipl_PL
dc.titleO tematach lekcji języka polskiego z perspektywy nauczyciela i uczniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiegopl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kubarek_O-tematach_lekcji_jezyka_polskiego.pdfKubarek_O_tematach_lekcji_jezyka_polskiego599,13 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons