Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8012
Title: Innowacyjny nauczyciel, czyli kto? Próba definicji pojęcia
Authors: Półtorak, Ewa
Gałan, Beata
Keywords: proces nauczania/uczenia się języków obcych; innowacje pedagogiczne; kompetencja innowacyjna
Issue Date: 2018
Citation: Neofilolog, Nr 51(1) (2018), s. 43-58
Abstract: Innovativeness constitutes one of the core elements of modern education development. The phenomenon in question can be analysed in the context of the actions taken by each of the participants of the learning/teaching process. The paper is focused mostly on the teacher’s activity. On the basis of an empirical study, the Authors aim at defining the notion of an innovative teacher, and, more specifically, a language teacher.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8012
DOI: 10.14746/n.2018.51.1.4
ISSN: 2545-3971
Appears in Collections:Artykuły (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poltorak_Innowacyjny_nauczyciel_czyli_kto.pdf586,53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons