Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8955
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGabryś-Barker, Danuta-
dc.date.accessioned2019-04-24T12:01:44Z-
dc.date.available2019-04-24T12:01:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKonińskie Studia Językowe, Nr 2 (2017), s. 281-288pl_PL
dc.identifier.issn2353-1983-
dc.identifier.issn2353-5148-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8955-
dc.description.abstract"Monografia zatytułowana Nauczyciele języków obcych. Konteksty pracy – kształcenie – doskonalenie to ciekawy i bardzo na czasie zbiór tekstów doświadczonych naukowców i glottodydaktyków. Jest to lektura niezwykle ważna dla wszystkich zajmujących się kształceniem nauczycieli języków obcych w obecnych uwarunkowaniach i zapotrzebowaniu współczesnego świata na znajomość języków obcych, a tym samym konieczności priorytetowego potraktowania tego działu edukacji i osób stanowiących o jego sukcesie w największej mierze, tj. nauczycieli języków obcych. Promocja wielojęzyczności wskazuje również iż należy wyjść poza ramy dyskusji jedynie nad kształceniem w zakresie języka angielskiego, które to posiada już dużą bazę badawczą i może poszczycić się znaczącym stopniem innowacyjności. To ważne iż niniejszy tom poświęca również sporo miejsca innym językom nowożytnym".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectnauczyciele języków obcychpl_PL
dc.subjectkształcenie nauczycielipl_PL
dc.subjectwielojęzycznośćpl_PL
dc.subjectdoskonalenie zawodowe nauczycielipl_PL
dc.titleNauczyciele języków obcych : konteksty pracy, kształcenie, doskonalenie - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
Appears in Collections:Artykuły (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gabrys_Barker_Nauczyciele_jezykow_obcych_konteksty_pracy.pdf318,65 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons