DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gabryś-Barker, Danuta | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T12:01:44Z | - |
dc.date.available | 2019-04-24T12:01:44Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Konińskie Studia Językowe, Nr 2 (2017), s. 281-288 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-1983 | - |
dc.identifier.issn | 2353-5148 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/8955 | - |
dc.description.abstract | "Monografia zatytułowana Nauczyciele języków obcych. Konteksty pracy – kształcenie
– doskonalenie to ciekawy i bardzo na czasie zbiór tekstów doświadczonych naukowców
i glottodydaktyków. Jest to lektura niezwykle ważna dla wszystkich zajmujących
się kształceniem nauczycieli języków obcych w obecnych uwarunkowaniach
i zapotrzebowaniu współczesnego świata na znajomość języków obcych, a tym samym
konieczności priorytetowego potraktowania tego działu edukacji i osób stanowiących
o jego sukcesie w największej mierze, tj. nauczycieli języków obcych. Promocja
wielojęzyczności wskazuje również iż należy wyjść poza ramy dyskusji jedynie
nad kształceniem w zakresie języka angielskiego, które to posiada już dużą bazę badawczą
i może poszczycić się znaczącym stopniem innowacyjności. To ważne iż niniejszy
tom poświęca również sporo miejsca innym językom nowożytnym". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | nauczyciele języków obcych | pl_PL |
dc.subject | kształcenie nauczycieli | pl_PL |
dc.subject | wielojęzyczność | pl_PL |
dc.subject | doskonalenie zawodowe nauczycieli | pl_PL |
dc.title | Nauczyciele języków obcych : konteksty pracy, kształcenie, doskonalenie - recenzja | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/review | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|