DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Ogłoza, Ewa | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-17T06:19:45Z | - |
dc.date.available | 2019-07-17T06:19:45Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Anna Opacka (red.) "Interpretacje i szkoła" (S. 87-95). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 83-226-0999-X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/9757 | - |
dc.description.abstract | Przygotowanie i przeprowadzenie lekcji o wybranym tekście literackim wymaga od nauczyciela polonisty wyboru zarówno metody interpretacji dzieła, jak i metody zorganizowania, skupionego w 45-minutowych epizodach, procesu dydaktycznego. Wiedza merytoryczna z metodologii badań literackich pomaga nauczycielowi w wyborze metod docierania do sensów dzieła, natomiast dydaktyka literatury oferuje repertuar sposobów nauczania. Celem artykułu jest zorientowanie studentów filologii polskiej w problematyce metod
edukacji literackiej i w nowszej literaturze przedmiotu. [fragm. tekstu] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | metody edukacji literackiej | pl_PL |
dc.subject | klasyfikacja metod | pl_PL |
dc.subject | komunikacja lekcyjna | pl_PL |
dc.title | Metody nauczania w kształceniu literackim | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|