Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10797
Tytuł: Przeżycie estetyczne a kształcenie literackie w edukacji wczesnoszkolnej
Autor: Krasoń, Katarzyna
Słowa kluczowe: edukacja literacka; edukacja wczesnoszkolna
Data wydania: 1997
Wydawca: Katowice : Uniwersytet Śląski
Źródło: H. Moroz (red.), "Współczesne tendencje w teorii i praktyce nauczania początkowego" (S. 52-58). Katowice : Uniwersytet Śląski
Abstrakt: The author characterizes the basic assumptions of literary education in early school education. She underlines the value of experience as the only way of perception, understanding and analysis of a literary work of art. She also presents the program analysis, included in the publication ..The World and Myself'..., which concerns literary education including also a conception of a new rendition of the set of readings designed for individual work in class and at home.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10797
ISBN: 83-226-0749-0
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Przezycie_estetyczne_a_kształcenie_literackie_w_edukacji.pdf499,9 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons