Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10797
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2019-09-05T11:33:50Z-
dc.date.available2019-09-05T11:33:50Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationH. Moroz (red.), "Współczesne tendencje w teorii i praktyce nauczania początkowego" (S. 52-58). Katowice : Uniwersytet Śląskipl_PL
dc.identifier.isbn83-226-0749-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10797-
dc.description.abstractThe author characterizes the basic assumptions of literary education in early school education. She underlines the value of experience as the only way of perception, understanding and analysis of a literary work of art. She also presents the program analysis, included in the publication ..The World and Myself'..., which concerns literary education including also a conception of a new rendition of the set of readings designed for individual work in class and at home.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Uniwersytet Śląskipl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja literackapl_PL
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl_PL
dc.titlePrzeżycie estetyczne a kształcenie literackie w edukacji wczesnoszkolnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Przezycie_estetyczne_a_kształcenie_literackie_w_edukacji.pdf499,9 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons