DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Krasoń, Katarzyna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-05T11:33:50Z | - |
dc.date.available | 2019-09-05T11:33:50Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.citation | H. Moroz (red.), "Współczesne tendencje w teorii i praktyce nauczania początkowego" (S. 52-58). Katowice : Uniwersytet Śląski | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 83-226-0749-0 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/10797 | - |
dc.description.abstract | The author characterizes the basic assumptions of literary education in early school education. She underlines the value of experience as the only way of perception, understanding and analysis of a literary work of art. She also presents the program analysis, included in the publication ..The World and Myself'..., which concerns literary education including also a conception of a new rendition of the set of readings designed for individual work in class and at home. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Uniwersytet Śląski | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | edukacja literacka | pl_PL |
dc.subject | edukacja wczesnoszkolna | pl_PL |
dc.title | Przeżycie estetyczne a kształcenie literackie w edukacji wczesnoszkolnej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS)
|