Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11296
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBorek, Agata-
dc.date.accessioned2019-10-14T09:10:05Z-
dc.date.available2019-10-14T09:10:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationD. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Języki specjalistyczne : teoria i praktyka glottodydaktyczna" (S. 39-48). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3238-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/11296-
dc.description.abstractThis article presents proposals for didactic solutions related to business language teaching, using the current CLILiG approach. According to the assumptions of CLIL, teaching the subject should correspond with the teaching of a foreign language. This assumption generates some problems, i.e. the participation of a teacher who should teach the content in a foreign language, his or her education, the selection of appropriate tools in the form of appropriate exercises, the needs of target groups, the linguistic specificity, the insufficient number of textbooks in which appropriate material has been developed etc. All these problems are added in a wider social and communication context. It is important to be aware that while learning the business language, you acquire professional competence at the same time.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectintegrated language-specific teachingpl_PL
dc.subjectspecialized languagespl_PL
dc.subjectbusiness languagepl_PL
dc.subjectnarzędzia-ćwiczeniapl_PL
dc.subjectexercise-toolspl_PL
dc.titleCLILiG a nauczanie języka biznesupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Borek_CLILiG.pdf510,51 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons