Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11618
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSobas, Magdalena-
dc.date.accessioned2019-11-14T18:34:51Z-
dc.date.available2019-11-14T18:34:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationRoczniki Administracji i Prawa, Nr 19 (2019), s. 67-88pl_PL
dc.identifier.issn1644-9126-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/11618-
dc.description.abstractTekst podejmuje tematykę szeroko rozumianego prawa do edukacji, w szczególności w odniesieniu do osób z niepełnosprawnością. Stanowi analizę prawną polskich przepisów prawa gwarantujących równy dostęp do edukacji, a także przepisów międzynarodowych przeciwdziałających dyskryminacji w zakresie edukacji. Stanowi również zarys zmian w zakresie prawa oświatowego, jaki dokonał się w Polsce w ostatnich latach, a których rozwiązania są wdrażane w szkołach i przedszkolach. Podejmuje również próbę wskazania problemów praktycznych związanych z dostępem dziecka z niepełnosprawnością do edukacji, na bazie skarg zgłaszanych do Rzecznika Praw Obywatelskich, a także kontroli przeprowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.subjectniepełnosprawnośćpl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectrównośćpl_PL
dc.subjectdyskryminacjapl_PL
dc.titleZasada równego traktowania w odniesieniu do dostępu do edukacji ucznia z niepełnosprawnością – wprowadzenie do problematykipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.5604/01.3001.0013.3584-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WPiA)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Sobas_Zasada_rownego_traktowania.pdf530,51 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons