Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12991
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRodak, Lidia-
dc.date.accessioned2020-03-05T15:31:10Z-
dc.date.available2020-03-05T15:31:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Oñati Socio-legal Series" Vol. 7, no 8 (2017), s. 1661-1678pl_PL
dc.identifier.issn2079-5971-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12991-
dc.description.abstractThe paper calls for the integration of theory and practice in legal education through integrating emotions into learning process. The ideas it aims to put forward have their roots in the work of the American educational psychologist, David A. Kolb. Using the Experiential Learning Theory Model, he elaborated on, the paper demonstrates how it can be adapted to suit legal education and what the benefits are for legal education.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectKolb's Modelpl_PL
dc.subjectExperimental Learningpl_PL
dc.titleBringing Emotions into Legal Education through the Experimental Learning Model: a Proposalpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WPiA)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rodak_Bringing_Emotions_into_Legal_Education.pdf408,36 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons