Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12991
Tytuł: Bringing Emotions into Legal Education through the Experimental Learning Model: a Proposal
Autor: Rodak, Lidia
Słowa kluczowe: Kolb's Model; Experimental Learning
Data wydania: 2017
Źródło: "Oñati Socio-legal Series" Vol. 7, no 8 (2017), s. 1661-1678
Abstrakt: The paper calls for the integration of theory and practice in legal education through integrating emotions into learning process. The ideas it aims to put forward have their roots in the work of the American educational psychologist, David A. Kolb. Using the Experiential Learning Theory Model, he elaborated on, the paper demonstrates how it can be adapted to suit legal education and what the benefits are for legal education.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12991
ISSN: 2079-5971
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WPiA)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rodak_Bringing_Emotions_into_Legal_Education.pdf408,36 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons