Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16664
Tytuł: Teacher cognition and language education : recearch and practise - recenzja
Autor: Kiliańska-Przybyło, Grażyna
Słowa kluczowe: Simon Borg; Teacher Cognition and Language Education. Research and Practice; recenzja
Data wydania: 2010
Źródło: Lingwistyka Stosowana, T. 2 (2010), s. 293-295
Abstrakt: Recenzja książki Simona Borga Teacher Cognition and Language Education. Research and Practice
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16664
ISSN: 2544–9354
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kilianska_Przybylo_Teacher_cognition_and_language_recenzja.pdf273,29 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons