Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16682
Tytuł: Aktualizowanie potencjalności twórczej uczniów poprzez integralną ekspresję kulturową usytuowaną w sztukach wizualnych
Tytuł równoległy: Updating pupils’ creative potentiality through integral cultural expression placed in visual arts
Autor: Krasoń, Katarzyna
Słowa kluczowe: visual arts; creativity; education strategy
Data wydania: 2018
Źródło: "Problemy Wczesnej Edukacji" 2018, nr 1, s. 7-18
Abstrakt: The article presents the author’s own education strategy based on a revealing transformative model and addressed to 1st–3rd graders. The essence of the strategy lies in the specific organization of child’s perception process regarding a given visual art where the key issue is the artistic expression of the pupils, especially of paratheatrical nature. The article also presents results of the quasi-experimental research on the creative potentiality of pupils.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16682
ISSN: 2451-2230
1734-1582
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Aktualizowanie_potencjalnosci_tworczej_uczniow.pdf448,99 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons