http://hdl.handle.net/20.500.12128/18133
Tytuł: | Sytuacyjne wyznaczniki zagrożenia a wrodzone i nabyte wzorce reagowania |
Autor: | Stefańska-Klar, Renata |
Słowa kluczowe: | zagrożenie; modele "nieograniczonego uczenia się" Van der Molena |
Data wydania: | 1998 |
Źródło: | Chowanna, 1998, t. 1, s. 8-17 |
Abstrakt: | Skąd jednak ludzie wiedzą, jak radzić sobie w sytuacji zagrożenia? Truizmem jest odpowiedź, że się tego nauczyli, oraz założenie, że „wiemy to instynktownie” . W istocie rzeczy nie poznano jeszcze do końca mechanizmów kierujących rozwojem kompetencji zaradczych dzieci i młodzieży[...] |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/18133 |
ISSN: | 2353-9682 0137-706X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Stefanska _Klar_Sytuacyjne_wyznaczniki_zagrożenia.pdf | 519,23 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons