DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Stefańska-Klar, Renata | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-04T11:44:13Z | - |
dc.date.available | 2021-01-04T11:44:13Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 1998, t. 1, s. 8-17 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/18133 | - |
dc.description.abstract | Skąd jednak ludzie wiedzą, jak radzić sobie w sytuacji zagrożenia? Truizmem jest odpowiedź, że się tego nauczyli, oraz założenie, że „wiemy to instynktownie” . W istocie rzeczy nie poznano jeszcze do końca mechanizmów kierujących rozwojem kompetencji zaradczych dzieci i młodzieży[...] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | zagrożenie | pl_PL |
dc.subject | modele "nieograniczonego uczenia się" Van der Molena | pl_PL |
dc.title | Sytuacyjne wyznaczniki zagrożenia a wrodzone i nabyte wzorce reagowania | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|