Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18133
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorStefańska-Klar, Renata-
dc.date.accessioned2021-01-04T11:44:13Z-
dc.date.available2021-01-04T11:44:13Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationChowanna, 1998, t. 1, s. 8-17pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18133-
dc.description.abstractSkąd jednak ludzie wiedzą, jak radzić sobie w sytuacji zagrożenia? Truizmem jest odpowiedź, że się tego nauczyli, oraz założenie, że „wiemy to instynktownie” . W istocie rzeczy nie poznano jeszcze do końca mechanizmów kierujących rozwojem kompetencji zaradczych dzieci i młodzieży[...]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectzagrożeniepl_PL
dc.subjectmodele "nieograniczonego uczenia się" Van der Molenapl_PL
dc.titleSytuacyjne wyznaczniki zagrożenia a wrodzone i nabyte wzorce reagowaniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Stefanska _Klar_Sytuacyjne_wyznaczniki_zagrożenia.pdf519,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons