Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18133
Tytuł: Sytuacyjne wyznaczniki zagrożenia a wrodzone i nabyte wzorce reagowania
Autor: Stefańska-Klar, Renata
Słowa kluczowe: zagrożenie; modele "nieograniczonego uczenia się" Van der Molena
Data wydania: 1998
Źródło: Chowanna, 1998, t. 1, s. 8-17
Abstrakt: Skąd jednak ludzie wiedzą, jak radzić sobie w sytuacji zagrożenia? Truizmem jest odpowiedź, że się tego nauczyli, oraz założenie, że „wiemy to instynktownie” . W istocie rzeczy nie poznano jeszcze do końca mechanizmów kierujących rozwojem kompetencji zaradczych dzieci i młodzieży[...]
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18133
ISSN: 2353-9682
0137-706X
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Stefanska _Klar_Sytuacyjne_wyznaczniki_zagrożenia.pdf519,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons