Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18181
Tytuł: Didactic and Educational Implications of Applying ICT in Homework Completion
Autor: Musioł, Marcin
Słowa kluczowe: homework; ICT
Data wydania: 2013
Źródło: "The New Educational Review" 2013, no. 3, s. 205-214
Abstrakt: The article reveals diagnostic research findings which concerned the use of ICT in homework. The formulated conclusions involve capability of homework check if and to what degree it is copied from websites. Thus also becoming a reference point in future activities aimed at increasing homework.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18181
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Musiol_Didactic_and_Educational_Implications_of_Applying_ICT_in_Homework.pdf314,78 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons