Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1853
Tytuł: Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration” (New York 2013, 325 s.)
Autor: Przyklenk, Joanna
Słowa kluczowe: językoznawstwo historyczne; historical linguistics; Don Ringe; Joseph Eska
Data wydania: 2014
Źródło: "Forum Lingwistyczne" Nr 1. (2014), s. 113-119
Abstrakt: Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration”.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1853
ISSN: 2449-9587
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Fil.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przyklenk_Czego_chca_uczyc_studentow_historycy_jezyka_w_XXIwieku.pdf276,71 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons