http://hdl.handle.net/20.500.12128/1853
Title: | Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration” (New York 2013, 325 s.) |
Authors: | Przyklenk, Joanna |
Keywords: | językoznawstwo historyczne; historical linguistics; Don Ringe; Joseph Eska |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | "Forum Lingwistyczne" Nr 1. (2014), s. 113-119 |
Abstract: | Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration”. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/1853 |
ISSN: | 2449-9587 |
Appears in Collections: | Artykuły (W.Hum.) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Przyklenk_Czego_chca_uczyc_studentow_historycy_jezyka_w_XXIwieku.pdf | 276,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License