Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1853
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPrzyklenk, Joanna-
dc.date.accessioned2018-03-29T08:31:26Z-
dc.date.available2018-03-29T08:31:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation"Forum Lingwistyczne" Nr 1. (2014), s. 113-119pl_PL
dc.identifier.issn2449-9587-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1853-
dc.description.abstractCzego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration”.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectjęzykoznawstwo historycznepl_PL
dc.subjecthistorical linguisticspl_PL
dc.subjectDon Ringepl_PL
dc.subjectJoseph Eskapl_PL
dc.titleCzego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration” (New York 2013, 325 s.)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalForum Lingwistycznepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przyklenk_Czego_chca_uczyc_studentow_historycy_jezyka_w_XXIwieku.pdf276,71 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons