DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Przyklenk, Joanna | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-29T08:31:26Z | - |
dc.date.available | 2018-03-29T08:31:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | "Forum Lingwistyczne" Nr 1. (2014), s. 113-119 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2449-9587 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/1853 | - |
dc.description.abstract | Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration”. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | językoznawstwo historyczne | pl_PL |
dc.subject | historical linguistics | pl_PL |
dc.subject | Don Ringe | pl_PL |
dc.subject | Joseph Eska | pl_PL |
dc.title | Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration” (New York 2013, 325 s.) | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Forum Lingwistyczne | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|