Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/1853
Tytuł: | Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration” (New York 2013, 325 s.) |
Autor: | Przyklenk, Joanna |
Słowa kluczowe: | językoznawstwo historyczne; historical linguistics; Don Ringe; Joseph Eska |
Data wydania: | 2014 |
Źródło: | "Forum Lingwistyczne" Nr 1. (2014), s. 113-119 |
Abstrakt: | Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski „Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration”. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/1853 |
ISSN: | 2449-9587 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons