Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19621
Tytuł: Walory metody "action research" w badaniach dzieci nadpobudliwych i nieśmiałych w przedszkolu
Autor: Zrałek-Wolny, Magdalena
Kisiel, Mirosław
Słowa kluczowe: action research; hyperactive and shy children; kindergarten; art
Data wydania: 2017
Źródło: Ars Inter Culturas, Nr 6 (2017), s. 199-213
Abstrakt: This article is an attempt to demonstrate the benefits of using the action research in pre-school education. The aim of the work is to show the basic assumptions of the dis-cussed method and its usefulness in working with hyperactive and shy children in kin-dergarten. The work contains a description of the educational and research project im-plemented with using the selected areas of art (music, art, drama and dance).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19621
ISSN: 2083-1226
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zralek_Wolny_Walory_metody_action_research.pdf470,38 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons