http://hdl.handle.net/20.500.12128/19621
Tytuł: | Walory metody "action research" w badaniach dzieci nadpobudliwych i nieśmiałych w przedszkolu |
Autor: | Zrałek-Wolny, Magdalena Kisiel, Mirosław |
Słowa kluczowe: | action research; hyperactive and shy children; kindergarten; art |
Data wydania: | 2017 |
Źródło: | Ars Inter Culturas, Nr 6 (2017), s. 199-213 |
Abstrakt: | This article is an attempt to demonstrate the benefits of using the action research in pre-school education. The aim of the work is to show the basic assumptions of the dis-cussed method and its usefulness in working with hyperactive and shy children in kin-dergarten. The work contains a description of the educational and research project im-plemented with using the selected areas of art (music, art, drama and dance). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/19621 |
ISSN: | 2083-1226 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Zralek_Wolny_Walory_metody_action_research.pdf | 470,38 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons