Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20822
Tytuł: Integrowanie metod i działań w nauczaniu polonijnym – od rozważań teoretycznych ku praktyce
Tytuł równoległy: Integrating methods and actions in Polish diaspora teaching – from theory into practice
Autor: Niesporek-Szamburska, Bernadeta
Słowa kluczowe: method; attitude; inherited language; Polish diaspora teaching
Data wydania: 2018
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Źródło: A. Achtelik, K. Graboń (red.), „W kręgu (glotto)dydaktyki”. (S. 78-93). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Abstrakt: The article author describes the differences and similarities of the methods used in teaching the mother tongue and the inherited language. She aims at identifying the common points where the methods used by the two disciplines (mother tongue and inherited language teaching) meet, allowing for their integration to improve the efficiency of learning the inherited language.
Opis: VI Światowy Kongres Polonistów, Katowice, 22–25 czerwca 2016 r.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20822
ISBN: 978-83-226-3584-1
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Niesporek-Szamburska_Integrowanie metod i działań.pdf794,09 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons