Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20822
Title: Integrowanie metod i działań w nauczaniu polonijnym – od rozważań teoretycznych ku praktyce
Other Titles: Integrating methods and actions in Polish diaspora teaching – from theory into practice
Authors: Niesporek-Szamburska, Bernadeta
Keywords: method; attitude; inherited language; Polish diaspora teaching
Issue Date: 2018
Publisher: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Citation: A. Achtelik, K. Graboń (red.), „W kręgu (glotto)dydaktyki”. (S. 78-93). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Abstract: The article author describes the differences and similarities of the methods used in teaching the mother tongue and the inherited language. She aims at identifying the common points where the methods used by the two disciplines (mother tongue and inherited language teaching) meet, allowing for their integration to improve the efficiency of learning the inherited language.
Description: VI Światowy Kongres Polonistów, Katowice, 22–25 czerwca 2016 r.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20822
ISBN: 978-83-226-3584-1
Appears in Collections:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Niesporek-Szamburska_Integrowanie metod i działań.pdf794,09 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons