Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20945
Tytuł: Problemy diagnozowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym
Autor: Hetmańczyk, Hewilia
Słowa kluczowe: social competences; assessment of social competences; pupil at early school age
Data wydania: 2019
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Budniak, M. Mnich (red.), "Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania - wyniki" (S. 67-83). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Abstrakt: The article describes the difficulties related to assessment conduct within the scope of social competences. The author of the article presents her own proposal of a model of assessing social competences among pupils at early school age based on the assessment of the level of particular components from the external and internal perspective with the use of observation, grade scales, socio-metric techniques and questionnaire techniques.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20945
ISBN: 978-83-226-3809-5
978-83-226-3810-1
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hetmanczyk_Problemy_diagnozowania.pdf539,41 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons