http://hdl.handle.net/20.500.12128/20945
Tytuł: | Problemy diagnozowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym |
Autor: | Hetmańczyk, Hewilia |
Słowa kluczowe: | social competences; assessment of social competences; pupil at early school age |
Data wydania: | 2019 |
Wydawca: | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | A. Budniak, M. Mnich (red.), "Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania - wyniki" (S. 67-83). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. |
Abstrakt: | The article describes the difficulties related to assessment conduct within the scope of social competences. The author of the article presents her own proposal of a model of assessing social competences among pupils at early school age based on the assessment of the level of particular components from the external and internal perspective with the use of observation, grade scales, socio-metric techniques and questionnaire techniques. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20945 |
ISBN: | 978-83-226-3809-5 978-83-226-3810-1 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Hetmanczyk_Problemy_diagnozowania.pdf | 539,41 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons