Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21139
Tytuł: Rola nowych technologii w procesie nauczania – uczenia się języków obcych : perspektywa ucznia
Tytuł równoległy: The role of new technologies in foreign language teaching – learning process : learner’s perspective
Autor: Półtorak, Ewa
Gałan, Beata
Słowa kluczowe: (new) information and communication technologies (ICT); e-learning platform Moodle; glottodidactic process; learners’ opinions; foreign language teaching – learning process
Data wydania: 2020
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Źródło: D. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), „Postrzeganie i rola motywacji w procesie glottodydaktycznym : perspektywa nauczyciela i ucznia” (S. 181-195). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Abstrakt: The aim of the paper is to reflect on the use of (new) information and communication technologies (ICT) in education system. The authors concentrate their reflections on the role of digital tools in foreign language teaching – learning process, taking into account especially a learner’s perspective. They discuss the results of a questionnaire carried out among students of French language with a view to examining the students’ personal opinions on the use of one of the most popular virtual learning systems which is the platform Moodle.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21139
ISBN: 978-83-226-4005-0
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Poltorak_Galan_Rola_nowych_technologii.pdf963,24 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons