Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21143
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHoryśniak, Monika-
dc.date.accessioned2021-08-24T11:48:04Z-
dc.date.available2021-08-24T11:48:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationD. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), „Postrzeganie i rola motywacji w procesie glottodydaktycznym : perspektywa nauczyciela i ucznia” (S. 74-94). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-4005-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/21143-
dc.description.abstractMotivation in didactics of foreign languages is one of the most important issues raised both in theoretical studies and in the everyday work of teachers. The paper reflects on the opinions expressed by high school and university students regarding the factors that increase motivation to learn a foreign language. The questionnaire covers issues related to developing language skills, learning methods and the choice of teaching aids. The respondents also express their opinions on the role of the teacher in the process of learning a foreign language.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectmotivationpl_PL
dc.subjectlanguage skillspl_PL
dc.subjectlearning methodspl_PL
dc.subjectteaching aidspl_PL
dc.titleCzynniki wpływające na motywację do nauki języków obcych w opinii uczących siępl_PL
dc.title.alternativeFactors influencing motivation to learn foreign languages in learners’ opinionspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Horysniak_Czynniki_wplywajace_na_motywacje.pdf1,02 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons