DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Horyśniak, Monika | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-24T11:48:04Z | - |
dc.date.available | 2021-08-24T11:48:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | D. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), „Postrzeganie i rola motywacji w procesie glottodydaktycznym : perspektywa nauczyciela i ucznia” (S. 74-94). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-4005-0 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/21143 | - |
dc.description.abstract | Motivation in didactics of foreign languages is one of the most important issues raised both in theoretical studies and in the everyday work of teachers. The paper reflects on the opinions expressed by high school and university students regarding the factors that increase motivation to learn a foreign language. The questionnaire covers issues related to developing language skills, learning methods and the choice of teaching aids. The respondents also express their opinions on the role of the teacher in the process of learning a foreign language. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | motivation | pl_PL |
dc.subject | language skills | pl_PL |
dc.subject | learning methods | pl_PL |
dc.subject | teaching aids | pl_PL |
dc.title | Czynniki wpływające na motywację do nauki języków obcych w opinii uczących się | pl_PL |
dc.title.alternative | Factors influencing motivation to learn foreign languages in learners’ opinions | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|