Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21143
Tytuł: Czynniki wpływające na motywację do nauki języków obcych w opinii uczących się
Tytuł równoległy: Factors influencing motivation to learn foreign languages in learners’ opinions
Autor: Horyśniak, Monika
Słowa kluczowe: motivation; language skills; learning methods; teaching aids
Data wydania: 2020
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Źródło: D. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), „Postrzeganie i rola motywacji w procesie glottodydaktycznym : perspektywa nauczyciela i ucznia” (S. 74-94). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Abstrakt: Motivation in didactics of foreign languages is one of the most important issues raised both in theoretical studies and in the everyday work of teachers. The paper reflects on the opinions expressed by high school and university students regarding the factors that increase motivation to learn a foreign language. The questionnaire covers issues related to developing language skills, learning methods and the choice of teaching aids. The respondents also express their opinions on the role of the teacher in the process of learning a foreign language.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21143
ISBN: 978-83-226-4005-0
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Horysniak_Czynniki_wplywajace_na_motywacje.pdf1,02 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons