Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/22745
Tytuł: | Specyfika przekładu gier wideo |
Autor: | Gnyp, Aleksandra |
Słowa kluczowe: | przekład gier wideo; grywalność |
Data wydania: | 2020 |
Wydawca: | Katowice : Instytut Językoznawstwa Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | D. Adamczyk, Ł. Gęborek, M. Małek, W. Szota (red.), "Konfrontacje z przekładem" (S. 87-95). Katowice : Instytut Językoznawstwa Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | Artykuł zawiera ogólny zarys specyfiki przekładu gier wideo. Autorka wyjaśnia podstawowe pojęcia związane z lokalizacją, grywalnością, zasadami działania kodu źródłowego, jak i samym przekładem gier na inne języki. W pracy podjęto też próbę klasyfikacji lokalizacji do konkretnych kategorii tłumaczeniowych. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22745 |
ISBN: | 978-83-958413-1-6 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|