http://hdl.handle.net/20.500.12128/22745
Title: | Specyfika przekładu gier wideo |
Authors: | Gnyp, Aleksandra |
Keywords: | przekład gier wideo; grywalność |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Katowice : Instytut Językoznawstwa Uniwersytetu Śląskiego |
Citation: | D. Adamczyk, Ł. Gęborek, M. Małek, W. Szota (red.), "Konfrontacje z przekładem" (S. 87-95). Katowice : Instytut Językoznawstwa Uniwersytetu Śląskiego |
Abstract: | Artykuł zawiera ogólny zarys specyfiki przekładu gier wideo. Autorka wyjaśnia podstawowe pojęcia związane z lokalizacją, grywalnością, zasadami działania kodu źródłowego, jak i samym przekładem gier na inne języki. W pracy podjęto też próbę klasyfikacji lokalizacji do konkretnych kategorii tłumaczeniowych. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22745 |
ISBN: | 978-83-958413-1-6 |
Appears in Collections: | Książki/rozdziały (W.Hum.) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gnyp_Specyfika_przekladu_gier_wideo.pdf | 481,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons License