Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4662
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWyrwas, Katarzyna-
dc.date.accessioned2018-06-16T10:36:28Z-
dc.date.available2018-06-16T10:36:28Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationM. Kita, J. Grzenia (red.), "Porozmawiajmy o rozmowie : lingwistyczne aspekty dialogu" (S. 126-136). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn8322612109-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4662-
dc.description.abstractBeing a highly stylistic form of text, advertising stands in clear opposition to everyday conversation. Transferring the pattern of conversation into new contexts modifies their illocutionary force. The intention of conversation in advertising is the following: we say different things to one another so that you may buy our product or service. An important factor which makes advertisements credible and effective is to introduce an average person in a typical life situation.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectjęzyk polskipl_PL
dc.subjectdialogpl_PL
dc.subjectkomunikacjapl_PL
dc.subjectlingwistykapl_PL
dc.titleTo ludzka rzecz - pogadać..., czyli o rozmowie w reklamiepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wyrwas_To_ludzka_rzecz_pogadac.pdf494,99 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons