Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4662
Tytuł: To ludzka rzecz - pogadać..., czyli o rozmowie w reklamie
Autor: Wyrwas, Katarzyna
Słowa kluczowe: język polski; dialog; komunikacja; lingwistyka
Data wydania: 2003
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: M. Kita, J. Grzenia (red.), "Porozmawiajmy o rozmowie : lingwistyczne aspekty dialogu" (S. 126-136). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: Being a highly stylistic form of text, advertising stands in clear opposition to everyday conversation. Transferring the pattern of conversation into new contexts modifies their illocutionary force. The intention of conversation in advertising is the following: we say different things to one another so that you may buy our product or service. An important factor which makes advertisements credible and effective is to introduce an average person in a typical life situation.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4662
ISBN: 8322612109
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wyrwas_To_ludzka_rzecz_pogadac.pdf494,99 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons