Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5668
Tytuł: Strategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007-2015
Autor: Orzeł, Barbara
Słowa kluczowe: polskie blogi modowe; strategia autopromocji; autopromocja
Data wydania: 2016
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 53-62). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: In this article the author considers how the methods of image creation embraced by fashion bloggers have changed. Starting with the most important definitions, she describes the transformation of the poetics of these blogs (from photoblog to the “PR platform”) and subsequent stages of the career of “fashion buffs”. The conclusion concentrates on the status of an expert, the rule of “cult of the amateur” in the contemporary fashion blogosphere.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5668
ISBN: 9788380127678
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Orzel_strategie_autopromocji_w_polskich_blogach.pdf270,84 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons