Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5669
Tytuł: Rola elementów autoprezentacyjnych i autopromocyjnych w wyborze szkolnych słowników frazeologicznych
Autor: Czarnota, Emilia
Słowa kluczowe: polskie słowniki frazeologiczne
Data wydania: 2016
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 127-136). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The author focuses on the dynamic changes in the selection of the Polish phraseological dictionaries of the Polish language. She indicates a rapid increase in the number of these publications on the Polish market. The article focuses on school dictionaries of Polish phraseology and on the significance of commercial criteria in the selection of these publications by parents and teachers. The author presents example elements of self-presentation and self-promotion. Their strategic location in the dictionaries has an unquestionable influence on the success among a wide group of customers — students, parents and teachers.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5669
ISBN: 9788380127678
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Czarnota_rola_elementow_autoprezentacyjnych_i_autopromocyjnych.pdf283,04 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons