Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5675
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKopeć, Małgorzata-
dc.date.accessioned2018-08-02T12:25:21Z-
dc.date.available2018-08-02T12:25:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationA. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 151-156). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380127678-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/5675-
dc.description.abstractThe article refers to the content of social media such as Facebook/Twitter and to their role in the recruitment process. It discusses the significance of the nonverbal transmission of content associated with the personality and other professional capabilities of the Internet user resulting from side pane of portals such as “favourites, books, music or groups” which the user keeps on his or her web page.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectFacebookpl_PL
dc.subjectautopromocjapl_PL
dc.subjectautopromocja na Facebookupl_PL
dc.titleNiewerbalna strona Facebooka w spersonalizowanym dyskursie autopromocyjnympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kopec_niewerbalna_strona_facebooka_w_spersonalizowanym.pdf263,4 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons