Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5675
Title: Niewerbalna strona Facebooka w spersonalizowanym dyskursie autopromocyjnym
Authors: Kopeć, Małgorzata
Keywords: Facebook; autopromocja; autopromocja na Facebooku
Issue Date: 2016
Publisher: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Citation: A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 151-156). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstract: The article refers to the content of social media such as Facebook/Twitter and to their role in the recruitment process. It discusses the significance of the nonverbal transmission of content associated with the personality and other professional capabilities of the Internet user resulting from side pane of portals such as “favourites, books, music or groups” which the user keeps on his or her web page.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5675
ISBN: 9788380127678
Appears in Collections:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kopec_niewerbalna_strona_facebooka_w_spersonalizowanym.pdf263,4 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons