Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5692
Title: Autopromocja ekspertów-naukowców za pomocą blogów specjalistycznych. Analiza wybranych przykładów
Authors: Walewska, Ewa M.
Keywords: autopromocja ekspertów; autopromocja naukowców; blog specjalistyczny
Issue Date: 2016
Publisher: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Citation: A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 157-167). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstract: The goal of the paper is to discuss the ways in which experts-scientists promote their work by using authorial specialist blogs. In order to achieve this goal the Author analyzes a set of selected examples. The Author examines three selected blogs by experts-academics inter alia with the focus on the blog’s name, topic, the content of the “About the Author” tab, the types of published content, the frequency of publication and the level of Author’s interaction with the readers. The analysis is also concentrated on the elements of the self-promotional function. In addition, the Author presents a list of new new media used by the mentioned experts and indicates those that have been linked to their blogs.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5692
ISBN: 9788380127678
Appears in Collections:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Walewska_Autopromocja_ekspertow_naukowcow_za_pomoca.pdf290,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons