Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5692
Tytuł: Autopromocja ekspertów-naukowców za pomocą blogów specjalistycznych. Analiza wybranych przykładów
Autor: Walewska, Ewa M.
Słowa kluczowe: autopromocja ekspertów; autopromocja naukowców; blog specjalistyczny
Data wydania: 2016
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 157-167). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The goal of the paper is to discuss the ways in which experts-scientists promote their work by using authorial specialist blogs. In order to achieve this goal the Author analyzes a set of selected examples. The Author examines three selected blogs by experts-academics inter alia with the focus on the blog’s name, topic, the content of the “About the Author” tab, the types of published content, the frequency of publication and the level of Author’s interaction with the readers. The analysis is also concentrated on the elements of the self-promotional function. In addition, the Author presents a list of new new media used by the mentioned experts and indicates those that have been linked to their blogs.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5692
ISBN: 9788380127678
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Walewska_Autopromocja_ekspertow_naukowcow_za_pomoca.pdf290,56 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons