Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/8051
Tytuł: | L’évaluation en langues étrangères via la plateforme d’apprentissage Moodle : questions pratiques |
Autor: | Gałan, Beata |
Słowa kluczowe: | ocenianie w nauczaniu języków obcych; kształcenie na odległość; platforma edukacyjna Moodle |
Data wydania: | 2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | D. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Ocenianie i pomiar biegłości językowej : wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne" (S. 81-93). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | Artykuł stanowi refleksję nad ocenianiem biegłości językowej w kontekście
kształcenia na odległość i korzystania z platformy edukacyjnej Moodle. Celem artykułu jest
poruszenie kilku kwestii praktycznych, które są istotne w planowaniu procesu nauczania –
uczenia się realizowanego na odległość. Autorka stara się zatem przeanalizować możliwości
techniczne wspomnianej platformy pod kątem kształcenia językowego, a zwłaszcza narzędzia
oceny kompetencji, ich parametry oraz nadzór pedagogiczny. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/8051 |
ISBN: | 978-83-226-3053-2 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|