Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Oniszczuk, Zbigniew

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 17 z 17
Data wydaniaTytułAutor
2018Internet jako ważna przestrzeń komunikacji politycznejOniszczuk, Zbigniew
1997Kapitał niemiecki w polskich mediach: polityczne implikacje tego zjawiskaOniszczuk, Zbigniew
2017Komunikacja transnarodowa jako przyszłość komunikowania międzynarodowego?Oniszczuk, Zbigniew
2020Koncentracja medialna jako zagrożenie dla współczesnej demokracji w perspektywie doświadczeń niemieckichOniszczuk, Zbigniew
2002Kształtowanie się polityki medialnej (Medienpolitik) rządu RFN w latach 1949-1989Oniszczuk, Zbigniew
2018Mass Media Usage as the Quality of Life Index in PolandOniszczuk, Zbigniew
2017Media masowe a demokracja - ujęcie teoretyczneOniszczuk, Zbigniew
2016Niemieccy wydawcy prasowi wobec wyzwań cyfryzacjiOniszczuk, Zbigniew
2019Okruchy moich wspomnień o ProfesorzeOniszczuk, Zbigniew
2005Polityka komunikowania w skali międzynarodowejOniszczuk, Zbigniew
2009Rola telewizji w mediatyzacji komunikowania politycznego w NiemczechOniszczuk, Zbigniew
2015Strukturalne następstwa cyfryzacji w niemieckim systemie medialnymOniszczuk, Zbigniew
2014Teoretyczne i praktyczne aspekty mediatyzacji polityki w NiemczechOniszczuk, Zbigniew
2000Terminologiczne aspekty relacji: polityka - komunikowanie masowe: (przykład niemiecki)Oniszczuk, Zbigniew
2018Wiarygodność mediów masowych. Przypadek niemieckiOniszczuk, Zbigniew
2012Współczesne oblicze niemieckiej nauki o komunikowaniuOniszczuk, Zbigniew
2017Zależności łączące elity sfery mediów masowych i polityki - refleksje natury teoretycznej i praktycznejOniszczuk, Zbigniew