http://hdl.handle.net/20.500.12128/2093
Tytuł: | Różne aspekty zahamowań językowych na lekcjach języka angielskiego wśród uczniów klas I-III szkoły podstawowej |
Autor: | Gliński, Marcin |
Słowa kluczowe: | zahamowania językowe; lęk językowy; nauczanie języków obcych |
Data wydania: | 2015 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | A. Guzy, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), “ Szkoła bez barier : o trudnościach w nauczaniu i uczeniu się” (s. 117-123). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | The main aim of the article is to show various aspects of language inhibitions,which result from linguistic fear and are inseparable elements of human development.The article presents emotional, physiological and psychological reactions of students,observed during an English language lesson, which may herald the emergence of languageinhibitions. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2093 |
ISBN: | 9788380123830 9788380123823 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Glinski_Rozne_aspekty_zahamowan_jezykowych_na_lekcjach_jezyka_angielskiego.pdf | 372,59 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons